jag sparkar ut skiten, eller räcker det om jag inte går med på´t?

hej söta

blev misosoppa idag. det kan jag leva på när jag är dålig. faktiskt det enda jag är sugen på när jag inte är i form. jag köper Blue Dragons miso, den är god. perfekt att ha hemma, på jobbet eller med sig om man har tillgång till varmt vatten.

var nere till grannen och betalade williams aikido. han vill verkligen fortsätta och jag är så glad för det. jag har väntat på att han ska hitta en sysselsättning. och ska sanningen fram så visste jag hela tiden att det skulle passa honom. så när fina l och a startade upp så var ingen gladare än jag. a är väldigt pedagogisk i sitt sätt att lära ut och han är bra med människor. det gör att w blir bekväm och slappnar av. det här kommer att bli bra för honom.

jag ska lägga mig i ett varmt bad nu tänkte jag. jag ska svettas ut skiten, jag ska hälla upp en dubbel c-vitamin och ta med mig min bok så ska jag vara därnere själv och bara ligga och njuta. kanske softar jag ner belysningen och sätter på klassisk musik. eller paul potts. och bara är. det är lyx och jag hoppas att det gör mig frisk (are).

massvis med vatten, c-vitamin och en smoothie är min medicin. let´s kick this mother fucker out of here before it really get´s to me :)

ciao och ha en underbar kväll!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0