jay smith och shoppingsöndag

då har jay smith varit i etuna. och vi var där för att titta och lyssna. han hade minnah med sig som också sjöng. bra var det faktiskt och sjukt mycket folk. stephanie är jättenöjd och vi fikade, shoppade och lyssnade på musik. kanske en av dom bästa söndagarna på väldigt länge. dom köpte hans skiva och fick den signerad. en kram var fick dom också.


Malin får en kram


Stephanies tur

jag shoppade lite dårå. för jag behöver det :) ett par reebok easy tone och sen var jag inne på esprit och fyndande en kjol, en tunika/ blus och en svart långärmad top. bytte två plagg från hm till emma också. så alla är glada och nöjda. jag känner mig extra nöjd.

malin och stephanie är nere och tränar, dom lyssnar på jay smiths skiva. malin (stephanies kompis från nyköping) kom igår och så åker dom tillsammans till skolan i morgonbitti igen. vi väntar på solsidan alla här.

hoppas du har en fin kväll söta!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0