liten liten

godkväll fina du!

jag drabbades av någon form av lockout idag. jag kände mig rätt så på tå hela förmiddagen, vi hade möten och jobbiga samtalsämnen avhandlades, men det kändes ändå ok. mötet drog ut på tiden och istället för nästa möte som var tänkt att vara fysiskt, var jag tvungen att ringa och ha telefonmöte isället. jobbiga diskussioner även här, men ändå med humöret i schack. lunchen blev försenad och mensen drog igång och ja...... ni fattar. jag höll på att bryta ihop av att det inte fanns quinoa på salladsbuffén.

åkte hem vid tre och har inte gjort mer än handlat och varit och hämtat pizza till alla.

jag har beslutsångest när det gäller ett köp. jag beställde nämnligen ett par dieseljeans till johan häromdagen. samtidigt passade jag på att beställa ett par svarta stuprör från lee till mig. jag tog en stl större än vad jag brukar ha eftersom jag har blivit ett par kilo större. byxorna kom hem och dom sitter skitbra och är assköna. egentligen ville jag bara testa ett par i den stl jag har nu, därför beställde jag dom. nu vill jag inte skicka tillbaka dom samtidigt som jag vet att jag borde. det är bara att inse att vi har sjukt mycket både utgifter och saker vi mer behöver än ett par jeans.
jag ska försöka hitta på anledningar att behålla dom, men det kommer att sluta med att jag skickar tillbaka dom. vilken är det som är klokast. jag vet att om jag behåller dom så kommer jag få dåligt samvete. äh, dom får åka tillbaka. vi ska snart till prag, jag kan handla där ist.

nu väntar jag på "på spåret" och sen vill jag kolla "skavlan", sen tror jag att jag går och sover tidigt ikväll. när emma dansar i morrn så passar jag på att ta en ordentlig pw under tiden. stallet får johan sköta så kan jag städa under tiden.

nu ska ynkliga lilla jag dra nåt gammalt över mig. jag hoppas att du mår bättre än jag. ha re gott!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0