mello bello kväll

god kväll fina du!

jag sitter och laddar för mello och lyssnar på musik under tiden.
det har varit en helt underbar dag med massa sol och jag har shoppat och promenerat i solen. vi har ätit kyckling filé och rotsaker med bea på kvällen och jag har både hunnit tvätta och dammsugit. dagen avslutas i soffan med vin och chips (perfekt kombo).

igår tittade jag på julia roberts senaste film. det var en fin film med värme och igenkänningskänslor. men framförallt så var hon ju i fyra länder under filmen och det var fina omgivningar. se den om du vill se en lättsam och hjärtlig film.


i morgon kommer mamma, hasse och emmie hit. emmie har fyllt 20 år i veckan och ska flytta till en egen lägenhet nästa vecka. en soffa står här och väntar på henne och den hämtas i morrn. passar på att fika lite när dom kommer. tror jag åker och köper en tårta banne mig!

ha en härlig kväll du så ses vi snart igen! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0