utbildningsonsdag

hej på dig fina du!

jag har precis kommit hem från en mycket bra utbildning i marievik. det var rollspel som jag trodde, men vilka rollspel sen! dom hade hyrt in fyra skådisar som var makalöst duktiga! det blev riktiga känslor, riktiga diskussioner och skitbra feedback. fan va bra det var!
helt slut som artist är jag nu men glad.

johan hade så klart maten klar när jag kom hem, han hade dessutom köpt en semla, en semla som han kallade kärlekssemla. tror han syftar på att vi har det ganska jobbigt nu. med att få ihop jobb, liv och barn. emma är inte den trevligaste lilla donnan just nu. det är i stort sett bara bråk och tjafs när det kommer till att hantera henne. lite trist och det kan få vem som helst att ruttna efter fjorton dagar i rad. så vi behöver lite uppmuntran alla!

nu har jag ätit, druckit kaffe och surfat lite. går och lägger mig tidigt ikväll. måste titta när mauros och pluras kök går så jag inte missar det. hoppas att det är i morgon, jag orkar inte vara uppe. vill bara sova. en hel natt utan avbrott. det kan man väl se i stjärnorna efter.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0