59 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 42 år, my oh my!

2. Vem var den sista du träffade? Min familj

3. Hur lång är du? 160 centimeter.

4. Vilken var den senaste film du sett? Sex and the city 2.

5. Vem ringde du senast? Min man.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "visst skickade du piiiiiiiiiip telefonnummer till mig en gång? Jag minns det men jag hittar inte mailet" - Till en kollega.

7. Vad är dagens planer? Ta mig hem, laga middag och träna.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? gärna sms, men det går ju inte till kunder tex

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma? Det är för länge sen enligt mig.

11. Vilken ögonfärg har du? blå

12. När vaknade du idag? 07.00

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, våra katter som bor hemma hos oss.

14. Vilken är din favoritplats? Gärna en fin strand borta från alla måsten.

15. Vilken plats föredrar du minst? Gazaremsan verkar otrevlig tycker jag.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte. Hoppas att jag befinner mig där jag vill vara, det är en ambition.

17. Vad skrämde dig som barn? Att bli vuxen faktiskt

18. Vem fick dig att skratta senast? Jag skrattar varje dag!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har haft några stycken men äger inga idag

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, jag har ett varmt täcke

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja fy ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota om värmen tillåter

26. Är du social? Ja

27. Vilken är din favoritglass? Räknas sorbet?

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa med familjen och renovera färdigt huset, köpa ny bil

29. Tycker du om kinamat? Jodå

30. Tycker du om kaffe? Jag älskar kaffe!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda

33. Kan du spela poker? Ja

34. Tycker du om att mysa? Love it!

35. Är du en beroendemänniska? Nej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Jag är så nöjd över mina tre!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och rövarspråket :)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning och upplevelser

42. Äger du dyra smycken? Äger en fin gammal guldklocka

43. Har du någon gång testat narkotika? Pass på den.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe!

45. Vem är den roligaste människan du känner? -

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på mitt ben som en vän råkade vara orsak till, vet att han mått dåligt över det sen det hände.

47. Vad har du för ringsignal? Old phone

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej

49. Flirtar du mycket? Nej…?

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en studio

51. Kan du byta olja på bilen? Det kan jag säker om jag skulle bli tvungen.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej och det är bara ren tur :)

53. Vilken var den senaste bok du läste? Veronica bestämmer sig för att dö. Håller på med It´s my turn nu.

54. Läser du dagstidningen? Japp, på nätet oftast.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Prioriteringslista på renoveringarna vi har kvar.

59. När var du i kyrkan senast? På mitt gudbarns dop.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0