dag 28

min favoritdag.

många av dessa inlägg går lite hand i hand tycker jag men jag försöker tänka ut olika saker varje gång. i det här fallet jag jag inte sätta en favoritdag. jag har tre barn. alla av dessa nedkomster är favoritdagar för sig. jag har varit på olika platser och alla har sin charm. jag har hoppas fallskärm, bungy jump och skjutit med olika pistoler och alla dom saker är också fantastiska upplevelser. jag har gråtit på mina barns skolavslutningar och varit mäkta stolt när man suttit på ett utvecklingssamtal där lovord utdelats. jag har gift mig med min älskling och upplevt massvis med fina och unika stunder med honom. jag har varit på fantastiska fester med underbara vänner och jag har släppt alla spärrar på ett dansgolv till hårt och högt dunkande musik.... listan kan fortsätta.

jag kan omöjligt peka ut en enda dag av alla händelser och säga "just den här dagen är min favoritdag". jag vill inte bara ha en sån. jag vill att hela mitt liv ska vara en enda stor och lång favoritdag. jag vill aldrig att favoritsaker ska sluta hända. jag vill att allt jag gör och allt jag är mitt uppe i ska vara av favvosorten!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0