det är ljuset som gört!

hej hopp!

det är mycket halt ute nu. man går som en pensionär och funderar på om det inte vore en bra idé att införskaffa dom där broddarna trots allt.
men idag när jag sitter på mitt kontor och tittar ut på traktorn som frenetiskt försöker hitta brunnen ute på den översvämmade gårdplanen, så slår det mig att det finns hopp om vår i horisonten. det hörs fågelkvitter och jag vet inte.... det liksom börjar kännas att den närmar sig. ljuset är ljusare och luften känns vårig.
även fast jag vet att det är långt kvar till våren tar grepp om oss på riktigt så känns det som att den finns där framme...

håll ut vänner, den är på väg!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0