det blir inget med de sörrö

jag ska inte köpa några jäkla jeans. inte förrän jag kommit ner i midjemått. jag har ökat mage, rumpa och höftmått och det ska ner. sen köper jag jeansen. jag kan inte gå och köpa nu, då är dom för små ett tag innan jag kan använda dom, eller så köper jag en stl som kommer att bli för stor sen. för jag ska ner. så är det.

jag straffar mig själv med ett köpstopp. för att jag har varit så ovårdsam med mig själv. fy skäms på sig! inte ett jävla plagg till innan jag gått ner igen. inte ens nya srumpor ska jag få. det är bara att köra i gymet och ge fan i allt som man inte ska stoppa i ansiktet i tid och otid.

jag behöver inte göra någon radikal förändring, jag behöver bara sluta att äta en massa skit, och återgå till att börja träna igen. man kan inte både sluta och träna och samtidigt börja äta mer skit.

ja, ni hör hur besviken jag är på mig själv och hur obekväm jag är i min nya form. det här går FETBORT!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0