fat fat, go away!

hoppas att min fettkoma håller på att tyna bort. jag har tränat de sista fyra dagarna och jag försöker att ta i ordentligt men ändå med en försiktighet. vill inte bli sjuk nu, det skulle vara förödande.
står på crosstrainern och hårdkör i femton minuter sen styrka. i förrgår körde jag ben. känner jag det idag? svar: ja. ont med otroligt efterlängtat och skönt! igår körde jag lite axlar. känns lite idag men inte så mycket. sen kör jag plankan efter varje pass, bara för att jag vill få lite synliga muskler som är så snyggt där.

kosten försöker jag hålla till små portioner med ofta. allt för att jag vill få bort det som inte ska sitta där. sen återgår jag till min vanliga livsstil, den i sig brukar inte generera i fläskmage. eller höfter. eller arsel. så lite kolhydrater och en del fett (min vanliga kost allstå) men små mängder och ofta. frukt emellan och nötter ibland. små portioner har jag alltid hållt mig till, mest för att jag inte gillar känslan av att vara mätt. men jag kanske inte brukar äta så ofta som jag tänker göra nu. det får bli en period som är lite fokuserad.

fredag är snacks och lördag är godis. så har det alltid varit och det ska jag fortsätta med, det man kan tänka på är väl mängden. men i allmännhet så tror jag inte att någon i vår familj drar i sig några mängder egentligen. men man kan ju ha det med sig iaf.

hoppas att det märks en skillnad snart. ska mäta på söndag tänkte jag. kilona skiter jag i, det är centimetrarna jag vill åt :)
jag tänker möta våren med en välsvarvad mage!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0