fredagsmys

satt i möte typ hela dagen till och från idag. fick migränkänning på em och ringde johan som kom och hämtade mig. åkte redan vid strax efter två. tog en ipren när jag kom hem och la mig. det värsta gick över men jag mår inte så bra faktiskt.
blir bara vila idag. det kommer goa vänner i morgon som vi bjudit över på middag. ååå, det ska bli så roligt. men först har barnen öppet hus båda två i sina skolor, så jag får försöka klona mig och gå på bägge ställen, samtidigt ska jag inhandla all mat och städa inför kvällen. sen har emma ridskola också ja, det får inte glömmas, herregud! hur ska det gå tro?

menyn är klart till i morgon och det blir bra hoppas jag!

men nu är det tydligen fredagsmys ropar emma... ja ja, det är inget jobbigt jobb att mysa. så det ställer jag väl upp på!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0