hur blev det nu?

I början på 2010 gjorde jag en naken och ärlig tillbakablick på mitt 2009 och i slutat på den skrev jag följande. Nu ska vi se hur mycket jag anser att jag verkligen gjorde och inte.


2010 ska jag:

 

Njuta av små ting i vardagen

Tända mer levande ljus

Jobba mindre

Krama mina barn mer

Fortsätta älska livet

Resa

Sätta mig själv i första rummet mer

Börja träna mer regelbundet igen

Äta nyttigare

Dricka mer vatten

Spendera mer pengar på mig själv

av elva punkter lyckade jag bocka av sex. det är allafall mer än hälften. ska man nöja sig med det? nej det tycker jag inte. är lite besviken på mig själv när det gäller egenvården faktiskt. det är det som borde vara lätt att bocka av. detta är ett bevis på att man prioriterar bort sig själv för många gånger. är det till förmån för barnen så är det ok, men i mitt fall kan jag inte skylla på det...


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram ModelBea

2011-01-14 @ 10:47:10
URL: http://modelbea.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0