jag skulle inte vilja möta mig själv i trafiken börjar jag inse

var uppe i årsta idag fram och tillbaka. kör så där som jag brukar. inte på motorvägen på en vanlig 70 väg. irri över en som ligger framför mig, sitter samtidigt i telefon (med snäcka i örat, helt i enlighet med telefonpolicyn på företaget). när vägen delar sig och jag ska köra åt höger gasar jag till lite, som för att tränga mig förbi. tvär högerkurva och min bil fortsätter med en ganska bra fart rakt fram mot en refug. ja ja, jag fick upp bilen rätt i sista sekund, utan att skrika sönder trumhinnan på kunden jag hade i luren, men jag gav nog föraren som skulle rakt fram och som jag med flit hade stressat en smula (en smula bara) ett skratt.

shi fick jag liksom.

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en DagensBlogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig! Gör det du med och var med i tävlingen om vem som blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) Kram sara :)

2011-01-13 @ 15:03:38
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2011-01-13 @ 15:35:36
URL: http://modegrabben.devote.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0