monday morning

hej söta du!

hoppas du mår bra och att helgen varit härlig och förhopppningsvis ledig.

jag sitter på jobbet nu och har träningsvärk i ryggen. jag drog ner stephanie i gymet igår och vi peppade varann jättebra! synd att hon inte är hemma i veckorna, jag skulle behöva lite spark i ändan många gånger. samtidigt måste jag plugga. och måla. och lägga emma. och gosa william. och städa. hmmm, känns som att en prioriteringslista måste upprättas.

nu väntar jag med spänning på den nya designen på mitt lilla krypin här. det är en tjej som hjälper mig. stora förväntningar :) Det ska bli så roligt att se vad det blir av alla ord som hon sa att det skulle bli. jag är ju dåligt på sånt och fattar noll när man börjar prata IT design. men det ska bli roligt att se vad som kommer ut av det.

nu är det kaffe och sätta igång med diverse pappersarbete. see ya, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0