om man skulle ta sig ner i gymet då kanske..

snart ska jag masa mig ner i gymet. jag vill egentligen inte men jag ska det iallafall. jag har så sjuuuukt ont i mina vader att det ser ut som jag skitit på mig när jag går. känns som att vaderna är två centimeter korta ungefär. sov dessutom uruselt eftersom jag har haft träningsvärk i nedre delen av ryggen. men nu ska jag på´t igen tänkte jag. jag har minskat i omfång och det är ju positivt. runt magen har jag minskat två centimeter och rumpan har tappat fyra. höften är orörd tyvärr. men det går ju åt rätt häll iallafall.
vad har jag gjort?
jo, jag har börjat äta oftare. mindre och oftare. äter frulle hemma så jag inte glömmer bort det, en frukt på förmiddagen och sen lunch. frukt, nötter eller en hårdmacka på eftermiddagen, sen middag. sen blir det en frukt eller ett ägg eller så på kvällen.
sen ska jag försöka hålla igång också, men dit kommer jag så småning om hoppas jag. jag får tvinga ner mig själv i gymet och det har jag inte behövt göra förr. men det måste jag nu och då gör jag det.

har jobbat hemma idag. är inte riktigt klar men jag gör klart i morgon. åkte upp till gärdet på dagen och åt lunch på en thairestaurang. hon som jobbade där sålde sin kaffemaskin som var i tidigare inlägg. den var bara använd några gånger och ett halvår gammal. så nu har vi varit och köpt bönor och jag har premiärdruckit en riktigt god kopp kaffe.
det man kan anmärka på är att den låter ganska högt men det får man väl ta. så ny har jag stoppat undan bryggaren (som inte är fyskam heller), och tänker bara plocka fram den om det kommer många samtidigt.

nä, nu ska jag gå och byta om, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0