ont i vader och hals :)

godkväll på dig söta!

jag har precis kommit hem från utbildningen jag glad i hågen åkte upp till. blev igenkänd av kursledaren direkt och jag fick en känsla av att jag gått den redan. och mycke riktigt, i mars förra året gick jag den. jag fortsätter inte i morgon, det finns annat jag kan lägga tid på så jag kommer att jobba hemifrån i morgon. behöver förbereda en powerpoint presentation, så det ska jag snickra lite på under dagen.
det var god middag efter utbildningen och jag drog vid 18 tiden från liljeholmen redan. det var mycket bilar men inga köer tack och lov. det flöt även på bra i morse, och det trodde jag inte att det skulle göra, med tanke på hur vädret såg ut.

nu sitter jag och mailar min chef och redogör för henne att jag kommer att jobba härifrån i morrn, tittar i hm´s minikatalog jag fick i lådan idag och har en stark känlsa av att jag håller på att bli sjuk. inte bra. inte bra alls. men jag ska göra allt jag kan för att "mota olle vid grind", vi får se hur det går.

ska vanka upp med mina sjukt onda vader och sätta på mig mjukiskläder och dricka thé och c-vitamin nu. 

ha en skön kväll och var rädd om dig!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0