tgif

fredag idag, tack och lov! känns som det var igår jag skrev samma på fb ;)

var uppe i liljeholmen på förmiddagen på en utbildning/ genomgång av det nya ekonomisystemet. det blir så himla bra, gu vilken koll jag kommer att ha :)

nu sitter jag och avslutar veckan och tänker faktiskt snart åka hem. det är kalashelg den här helgen. lördag firar vi rune och söndag firas mamma!
jag ska försöka hinna med (läs orka) att måla lite också. jag vet inte om det är klart där jag målade i tisdags och onsdags eftersom jag inte kunnat se väggen i dagsljus, men jag utgår från att jag inte behöver dra en till gång där, det lämnar möjlighet att börja med en ny del av väggen. det är mycket vägg ska ni veta. en av väggarna går ända ner i källaren, men jag ska fokusera på den delen av vägg som börjar på sovrumsplanet, vidare ner i vardagsrummet och ner i hela hallen. den delen måste jag kapa av för sen är det yttligare samma vägg ner i hallen. tar en liten bit i taget, annars måste jag sätta mig och gråta över känslan att det aldrig tar slut.

stephanie kommer hem idag och jag längtar efter henne. jag vill krama om min lilla älsking så hårt att hon kommer att krumbuckta sig fri :). jag var nere på stan igår och träffade hennes pappa som var på fastlandet för en begravning. han lovade att försöka komma snart så han kan träffa stephanie också.

nä nu kära vänner, ger jag upp.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0