uh!

idag väntar utbildning. i två dagar ska jag sitta i liljeholmen och lära mig om affärsmannaskap. ikväll är det gemensam middag efter. det blir nog skitbra. gillar ofta utbildningar, men idag är jag äppelmos. jag har sån träningsvärk efter gymet i förrgår och känner mig lagom mör efter dansen igår. men det är som det ska vara antar jag.
direkt efter dansen igår åkte jag hem och hämtade william som skulle börja på aikido. det är våra kära vänner l och a som startat klubben. självklart var det ojämt antal där så a tyckte att det var en bra idé att kasta in mig vid ett tillfälle. men det var bara roligt.
william har bara lite ont i benen. 

nu ska jag truga i mig mackan (jag har ju börjat äta frulle hemma eftersom jag gång på gång glömde att äta på jobbet), göra iordning mig och emma (som det går trögt för att få i sig gröten), sen bär det av till liljeholmen. håller tummarna för att det inte är för mycket köer i detta mysiga tisdagsväder.

ha en bra dag du! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0