aktier och dop på agendan

precis druckit en kopp kaffe och kollat avanza. jag har satt in pengar där äntligen och ska köpa aktier, men dom kommer ju fan inte in. jag förde över i går morse och dom är fortfarande inte på plats! stressad, men jag såg att det fortfarande är lågt pris på dom jag ska satsa på så jag får hålla ut ett tag till. eftersom det är helg så tar det säker ett par dagar.

iallafall, nu ska jag väcka johan och emma och kasta mig in i duschen, vi ska iväg på dop idag. sötaste lilla alva ska döpas i nykvarn och vi ska fika i herrgården. samma herrgård som anneli och robban hade sin bröllopsfest i. ska bli mysigt att se.

sitter och funderar på när stephanie kom hem i natt. hon var på power meet och jag ringde henne igårkväll vidd 22 tiden och då hade dom inga planer på att åka hem iaf. skorna står i hallen, jag får nöja mig med det. hon är faktiskt snart arton år, jag behöver inte passa varje steg hon tar. hon är skötsam.

puss så länge så hörs vi snart igen! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0