höstvindar och sommarsysslor..

hej min vän!

hoppas du mår bra i slutskedet av vår härliga sommar. för visst är det så? jag tycker mig känna höstvindar varje dag nästan. det är så sorgligt varje år tycker jag. jag får någon form av seperationsångest. jag är aldrig färdig med sommaren när den bestämmer sig för att vända tillbaka. som tur är så älskar jag hösten också, när den väl är här :). jag har dessutom gjort en fetingbeställning från hm med just höstinspirerande kläder. jag ska hämta ut det idag tänkte jag.
men innan dess har jag massor av sommar sysslor att göra. jag har ju semester nu liksom och då vill jag ha sommar. nästa vecka är det ju västkusten och en massa åka båt, grilla, äta skaldjur med rosévin till, tidiga frukostar ute i morgonvärmen och så där du vet. men det känns som att det kanske får bli med inslag av höst.

igår var vi på kolmårdens djurpark. inte så imponerande med tanke på att man blev rånad in på bara kroppen bara för att ta sig in där. men då får man ju tänka på att safarit, delfinshowen och karuseller ingick, men i allafall. det gick på nästan två tusen för vår familj att gå in och det är hutlöst tycker jag och det tar bort lite av glädjen.


nä nu ska jag kasta mig i duschen, idag kommer söta Katrine hit och hälsar på. ska kasta ihop en mjölkchoklad kaka. bild och recept kommer sen :)

ha det så bra fina du, all kärlek!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0