nu är det ledigt ett tag!

nu har jag semester. det är skönt och jag har inte haft några problem med att komma in i semestermooden. kickstartade i fredags med att gå och köpa en stor pool som vi smällde upp i trädgården. det tog tjugo timmar att fylla den lilla rackaren.
på lördagen kom det grannar från olika håll och vi tjejer satt och drack vin och babbla, grabbarna gick ner och lyssna på musik efter ett tag och barnen dom badade nästan in på natten. lyckat.
igår började vi med hallen igen. den är nästan klar och blev till och med bättre än vad jag vågat hoppas på. fortsättning följer idag och det är lite småpill med målning som vi inte kommer att hinna med denna vecka, men det kommer. sen är det ju möbler som ska dit, men vi får ta en sak i taget, det blir för mycket pengar annars.

sen har vi ju norge också. jag lider med de människor som blivit drabbade och jag kan inte förstå att det har hänt så nära oss bland och av ett folk med våra värderingar. helt ofattbart tycker jag.

nu ska jag göra ett estimat på de tre sista månaderna för ett kostnadsställe jag har på jobbet, sen ska jag fortsätta min välförtjänta semester.

ha det så bra fina du och vad rädd om dig!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0