otursdag och ny telefon

emma har haft en riktig otursdag idag. hon har slagit sig i ett och gråtit i högan sky. nu känner jag mig trött i öronen och vill bara att hon ska sova.

jag åkte upp till kontoret i morse på ekonomimöte som planerat, fick med mig den nya telefon som jag beställde härom veckan. htc sense ska jag försöka lära mig. den är fin och smart, men jag vet inte ja... det känns som att man har klumpfingrar och man skriver fel hela tiden. och jag har ju som alltid brått att lära mig allt på en gång och tappar tålamodet hela tiden när det inte går som jag vill. allt detta till williams stora förtjusning. med stor skadegladje apgarvar han åt mig när jag slå näven i bordet eller skriker rätt ut.
som nu, tex. jag ska försöka skicka en bild från datorn via bluetooth. fråga: går det bra? svara: NEJ DET GÅR INTE ALLS, FÖRI HELVETE!!
men ingen ko på isen. det är ingen bild jag behöver ha för att klara mitt jobb. så jag skiter it.

besöket på jobbet idag genererade i ett nytt besök på fredag. blandade känslor, men jag gört. och jag gört bara för att jag tycker att det är jätteroligt :)

nytt balsam är i dexters päls, phoebe hittar jag inte hur jag är letar och kasper... ja han har visat sig en sväng eller två idag och gosat lite.

nu ska jag lägga emma!

glöm inte bort att du gör massor av människor till lyckliga människor!

kärlek <3


Kommentarer
Postat av: maria

Åh vad jag kan se dig sitta där och bli alldeles förbannad :@ Hihi. Tack fina du för att du finns

2011-07-07 @ 18:52:34
URL: http://www.tiingen.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0