phew...

som jag har hållit på och strulat...
jag har köpt en klänning på blocket idag, men vägen dit var lång vill jag lova, har hållit på sen innan helgen. jag ska inte ta historien med dig, den är inte spännande, bara jävligt frustrerande.
i morse när jag skulle betala så insåg jag efter ett tag att jag satt in pengarna på fel konto. surt sa räven! telefonsamtal med banken som inte kunde hjälpa mig... surt igen!

fick ett mail nu på kvällen att pengarna hade kommit fram till henne ändå och klänningen är ivägskickad. slutet gott, allting gott. wiiiii!!

dagen spenderades med ekonomiuppföljning i en ny mall som gjorde mig gråhårig. i morgon ska jag upp till kontoret och gå igenom kommentarerna med chefen, dessutom ska jag gå förbi en annan kund och "se ut som ett åskmoln" (som min chefs chef sa) och fråga varför inte våra pengar kommer in. alla har sagt att dom ska komma in "igår" och sen har dom dragit på semester. någon måste jag pratata med.
till lunch kom goa vänner över och åt (läs krama katter). jag fick gosa lite alva och det är jag så glad över. det är så gott att få låna lite. bara för en stund.
och på söndag ska stora tjejen döpas. ska bli mysigt att få se.
och lilla maria. min fina maria. jag är så glad att jag känner henne. finast!

idag körde jag stephanie till djuraffären, hon skulle hämta sitt akvarium som hon beställt. ett jättefint lila nanoakvarium som hon ska ha i sin längenhet. i allafall, jag ska inte gå in i djuraffärer. jag hittar tusen bra att ha grejjer där. så jag kom ut med fem nya leksaksmöss (så klart det var leksaks, men det kändes viktigt att poängtera det) och ett balsam till katternas päls. som förhindrar tovor och statisk effekt. dexter tyckte jag var lite konstig som sprayade något på honom, men jag ska nog vänja honom, phoebe brydde sig inte alls. nu går båda och har (om möjligt) ännu mjukare päls och det bästa av allt, dom luktar som små karameller :).

nu ska jag gå och gosa kissebebis och emma.

kram på dig!


dexter ska vara med överallt


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0