seeeeeeemester klappklappklapp!

igårkväll gick vi ner till hamnen och drack en öl och lyssnade på trubadurer. duktiga grabbar och massor med folk. det var en sjukt varm sommarkväll och vi gick sakta hem igen sen. emma cyklade och allt var frid och fröjd.

vaknade tidigt och drog iväg till kontoret i morse. hade hur mycket som helst att göra på kort tid. så det kändes så där forserat.
det skulle komma en vän hit vid elva efter att hon besiktat bilen i strängnäs. så jag ville vara hemma då.

iallafall, jag stressade igenom allt och drog hem. mötte upp jennie och r vid coop där dom hade köpt jordgubbar och glass och så åkte vi hit. fikade och jennie blev helt galet förälskad i dexter :)

eftermiddagen spenderade jag med att avsluta vissa saker på jobbet, men det inkom nya ärenden och uppgifter så jag inser att jag inte kommer att kunna ta semester som jag hade tänkt nästa vecka. men jag kommer inte att jobba som jag gjort denna vecka. jag kommer att ha autoreply på mailen och prata in på svararen att jag är ledig, sen väljer jag vem jag vill svara för och lyssnar av svararen. sen tar jag action på det jag väljer. så får det bli. inte ledigheten jag behöver men så mycket ledighet det går.

ikväll ska jag ta ett redigt glas vin, äta chips med en massa dip och gå och lägga mig sent. lite ärenden har jag att göra på stan i morgon, men annars tänker jag göra så lite som möjligt.

på söndag är det dop för sötaste alva :)

Kärlek!

eeehhh, vaddå... ser ni mig????


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0