hmmm...

...jag kan inte låta bli att undra vem det är av er som fortfarande går in och tittar här fast jag har sagt att jag lagt ner och tagit bort länken från fb. det är roligt att se, det är inte det.

känns som att åska och regn ligger i luften idag. hoppas faktiskt på lite regn, gräset börjar bli torrt redan. det är så trist att gå på när det är hårt och torrt.
men det kommer idag, känner det på mig.

igår satt jag inne på ett heldagsmöte. så där roligt när solen sken som aldrig förr, men jag fick en liten promenad med våra malmöbesökare till matsalen och jag slutade vid fyra och åkte ner till cervera och köpte en födelsedagspresent till en vän som har sin fyrtiårsskiva snart. det blir en tripp ner till karlskrona nästa helg.

nu ska jag sätta på mig ansiktet och få på emma kläder, det far vi till skola och jobb!

ha en bra dag idag söta du.

stor bamsekram för att du är du!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är här :)

2011-06-16 @ 09:42:10
URL: http://www.tiingen.blogspot.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0