livet känns fantastiskt!

hej på dig sötnos!

ville bara säga att jag njuter av mitt liv precis i denna sekund. jag njuter av mina vänner jag har omkring mig och alla fina saker dom säger till mig. jag försöker att dela med mig av mina tankar och börjar bli bättre på att ge andra komplimanger. tycker jag att någon har en fin tröja eller är fin i håret, eller att jag saknat någon så ska jag lära mig att säga det. man blir glad av att höra sånt.

vädret är formligen underbart och jag njuter för fulla muggar, jag har fått en chef som tycker att jag gör något bra och det är en del spännande förändringar på g här. jag kommer att jobba hemifrån nästa vecka och har semester veckan efter det, vi drar till västkusten v 31.
ja, kan det bli bättre?
nej, inte just nu!

ha det gott i värmen och glöm inte att smörja in dig med hög faktor!

puss!

bauta mega geting



lilla dexter, alltid lika söt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0