sommarvärme

varmt och suuuperskönt idag.

har jobbat hemifrån idag. fick en del gjort. gick upp redan sju och började jobba.

sen har jag jobbat en del i trädgården idag, även fast jag inte tycker det är kul. men det var ganska ok i solen.

jag var på en ansiktsbehandling i onsdags. jag har gått ett par gånger och fått kemiska peelingar. alltså det handlar om syra i ansiktet. det är för alla mina fläckar. denna gången fick jag en starkare behandling och nu såg jag verkligen skillnad.
jag ska undvika solen nu. det har jag alltid gjort i ansiktet eftersom jag är så fläckig. men nu måste jag verkligen alltid ha en massa hög faktor i ansiktet och keps. det är ok. jag älskar solen och värmen,´och jag kan vara i den om jag bara tänker mig för.

just nu sitter jag och dricker rosé och tittar på talang med emma. stephanie är nere i lilla rummet och william har gått till en kompis. johan han klippte gräsmattan och drog till en granne sen.

i natt hoppas jag på att jag kommer sova som en prinsessa. johan och jag har pratat om tempur. så han gick och lånade två tjocka bäddmadrasser från tempur. vi tog bort en tjock resårbotten och den gamla bäddmadrassen och la dit tempuren. hoppas att det fungerar, då köper vi nog såna. både jag och johan har kuddarna och jag älskar dom. 
håller tummarna.

nu ska jag gå och hälla upp ett glas vin till, sen ska jag ägna den sista tiden på kvällen åt lite tandblekning och tvättning av ansiktet med grym tvätt från salongen. 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0