akuten nästa...

oj oj. williams hand blev värre igår. i morse ringde jag till "familjedoktorerna". han fick en tid redan på eftermiddagen. så jag åkte och mötte upp honom och han fick ganska omgående en remiss till röntgen.
väl där så sa dom att det såg ut som att fingret var av. jag skulle aldrig kunnat tro att det faktiskt var av. men det var den och gips på och vi hem efter ett par timmar.
inte så roligt alls och vad dum jag känner mig. jag har låtit honom gå runt med ett brutet finger i nästan två veckor... stöddig jag känner mg. inte.
nåja. nu är vi hemma och tittar på antikrundan. jag är trött och vill gå och sova.


hoppas att du mår bra söta du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0