bara solsidan kvar

nä me hej på dig!
hoppas din söndag är fin hittills.

jag har nästan precis kommit hem från trosa. först åkte vi upp och fikade i tälje med en kompis, sen spenderade jag och stephanie ett par timmar med att övningsköra. gick kanon, hon utvecklas tydligen utan att vi ens övar. sen åkte vi till trosa och syster. parkerade hos mamma, sen en promenad på två minuter till syrran. jättefin lägenhet har hon fått.

mår så där. känner att jag har lite ont i kroppen. hoppas jag inte blir sjuk.
i morgon ska jag jobba hemifrån. emmas skola är stängd. det är skönt eftersom jag inte känner mig hundra.

ha en skön söndag söta du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0