brända fläckar, fläskfilé och myskläder

godfredag på dig!

hmmm, jag skrev ett inlägg idag som inte kom upp här utan som hamnade i "utkast".

jag har attesterat, mailat, och försökt skapa en form av ordning till nästa vecka. det är inte lätt ska du veta. jag har så jäkla rörigt på mitt kontor just nu så jag skulle behöva en som städar upp och fixar allt lull lull. kanske ska jag anställa en assistent?
på tal om anställa så har jag idag på eftermiddagen suttit och bokat in intervjuer till nästa vecka. det är en ganska angenäm syssla på fredagen. folk blir glada när man ringer och det är ju roligt.

klockan tre idag hade jag en tid hos hudterapeuten. jag skulle ta bort två "bluppar", leverfläckar eller vad dom nu heter i ansiktet. jag passade på att ta bort två på magen också.
det var ingen mysig upplevelse. jag brände bort dom, utan bedövning och det gjorde ont och luktade allt annat än hallonbåtar. yack! men nu är det gjort och jag är sjukt lättad och nöjd.

sitter och väntar på att maten i ugnen ska bli klar. idag blir det tapenadfläskfilé i ungen.
william har inte kommit hem ännu. han har inte den förmågan att fatta att man kan höra av sig om man gör något som inte är normalt för honom. men jag antar att han är hos e.
stephanie sitter och äter nudlar, hon hade inte tid att vänta på maten. hon ska titta på film med en kompis, sen ska dom hämta en annan i sthlm i natt.
johan är hos sin bror och tittar på nån fightgala.
det blir jag och emma alena som äter idag. det är mycket mat, så det kommer att räcka hela helgen.

snart på med myskläderna, mat i magen, vin i ett glas och soffan.

se till att ha en skön fredag söta du.

kärlek!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0