funktionstest av brandlarmet - check

godkväll fina du!

haft en bra helg? det har jag.
dagen idag var trivsam. vi tog en promenad ner på stan och hämtade ut kaspers medicin, fikade och sen var det visning på en lägenhet. den var för liten och egentligen ska vi inte flytta men jag måste säga att jag är sugen på lägenheterna som ligger vid vattnet. det är så fint.

nu har jag precis ätit och plockat undan. brandlarmet gick när jag stekte eftersom våran fläkt verkligen inte suger.
vi åt rårakor. dom med fläsk och jag med rom, rödlök och gräddfil. det var grejjer det!

nu ska jag ner i tvättstugan och stryka lite i väntan på solsidan. stephanie blir hämtad nu och ska se det hos m. hon går bara och längtar till skolan. det var tre veckor sen hon var där och nu verkar det riktigt suga i ökna tarmen. william är rastlös och emma sitter och tittar på nåt djurprogram med hästar. hoppas att johan lägger henne sen, jag kommer inte att bli klar.

imorgon åker jag tidigt med johan och blir avsläppt i södertälje. kommer att hinna jobba en stund sen ska jag på möte i liljeholmen fram till lunch. veckan kommer att gå i intervjuns tecken och det ska bli kul. samtidigt är det ganska stressande. 

önskar dig en skön kväll söta du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0