god fredagkväll på dig!

hej och godkväll på dig.

visst är det underbart att det är fredag? jag har sett fram emot helgen. igen.

just nu sitter jag och kippar efter andan. stephanie har precis åkt iväg, men innan visade hon mig en video på en hund. föreställ dig att jag satt och väntade på en rolig, lite plump snabbt övergående sak. när sen poängen kom och var dessutom utdragen så höll jag på att dö av skratt. jag var helt oförberedd på det. kolla själv! sjukt rolig.

igår var phoebe (som alltid) ute efter alternativa ställen att vara på. gick in i klädkammaren och skulle hämta kläder och hörde ett rassel bakom mig. här hade hon lyckats klämma in sig.

 

senare på kvällen satt jag och william och tittade på tv nere i lilla rummet. då skulle hon promt upp på hyllan som sitter på väggen.

på långt håll ser det ut så här



det räckte inte där, utan hon skulle upp en nivå ytterligare :)


nu har vi precis ätit hemgjord pizza. jättegod. en massa salami, champinjoner, skinka och kronärtskocker på. mums fillibabba! köper deg på rulle, helt perfekt. jag kommer aldrig mer stå och bråka med en egen deg mer.

 

nu är det en kväll i mystecken. på spåret och skavlan ska jag titta på. i morgon är det pw på morgonen och söndagen kommer att ge ett besök hos fina syster i hennes nya lägenhet.

 

du, jag önskar dig en fin kväll, det är du värd. på återseende!

 

kärlek


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0