jag ser ljuset... jag ser ljuset!!!

hej igen!

sitter här i köket och jobbar. har trots allt hunnit med mycket idag. nu väntar jag på ett telefonmöte kl tre bara, sen är jag nog banne mig klar för dagen!

dagen började mulet och fuktigt minst sagt. såg ganska trist ut, fram till för en timma sen ungefär. det bara sprack upp och solen sköljde in i köket. jag var tvungen att fälla ner markisen. inte för att jag ville utan för att jag inte såg något på datorn.
vi var nere på banken och flyttade några autogireringar till rätt konto, jag fixade ett bankomatkort till william. jag kan det nu, när jag har egen vårdnad :).
när vi kom hem skottade jag bort lite av den stora snöhögen vi har kvar på sidan om vår infart. hundar verkar tycka att det är ok att bajsa där när det är snö kvar, hussar och mattar verkar tycka att det är ok att låta skiten ligga kvar. äckligt!
men sen vill jag ha bort all snö och is nu. kasper som är piggare kom ut, han älskar när vi är ute. han fick spring i benen och kutade över gräsmattan (på dom kala fläckar där snön smält undan).

det var då jag såg den...

naturen kämpar och jag vill så gärna hjälpa till.

dansen ikväll ser jag fram emot. jag satt tidigare och funderade på att jag ville försöka hinna ut på en pw. sen kom jag på att jag skulle ju ner och dansa. gu va skönt det ska bli. sträcka ut, pressa, stretcha och ta i så man får järnsmak i munnen :) skönt självplågeri!

hoppas att du får en härlig fortsättning på dagen.

du är värdefull, kom i håg det!

kärlek

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0