möte innan mötet då

hmmm, har varit någe galet med sidan ett par dagar, men nu verkar det vara löst.

stressade som ett jehu igår på jobbet och kände att stressen tog överhanden på mig. så när jag kom hem hade jag ont i huvudet och axlarna satt strax under öronen. drack en vätskeersättning och gick och tog på mig underställ och träningsoverall. sen var det en svettig pw med asot högt pumpande i öronen. perfekt sätt att släppa allt en stund!

ledsen men nu har jag suttit och förberett en pp presentation till eftermiddagens möte och fram till dess har jag ett annat möte. så jag ska kila!

glöm inte att du är unik och fantastisk!

kärlek!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0