snöig torsdageftermiddag

tur att man har ett jobb. denna vecka har jag liksom bara sprungit från det ena till det andra. tråkigheter och glädjeämnen. så är det. det går upp och ner.

nu är jag klar med de intervjuer som jag hade bokat in. jag tror jag kommer att få ihop det, behöver nog inte träffa fler. inte för den sakens skulle iallafall.
annars är det ju allmänt kaosartat på jobbet och allt går i en väligt fart. vissa dagar är denna typ av stress positiv, medan andra dagar är den negativ. just denna vecka ser jag den som positiv. även fast jag har haft en jäkla massa att göra så tycker jag att jag har koll på läget.
så tänker jag till jag en stund senare får veta att jag inte har koll, ha ha ha. men jag rider på den här känslan nu.

ikväll ska jag jobba lite hemma. jag behöver förbereda mig för ett möte som jag har vid tolv i morrn. sen skulle jag behöva förbereda mig för det mötet jag har på morgonen fram till just tolv. hinner liksom inte varken innan eller emellan där.
då får man ta det på kvällarna.

det har snöat idag. vill vi verkligen ha mer snö? inte jag iallafall. jag är heligt jäkla less på snön och kylan. men jag vet att våren står bakom hörnet precis. och jag vet att det kommer bakslag, det gör det varje år. och man blir lika förvånad och besviken varje gång.

nå, nu ska jag ta tag i lite efterarbete och sen ska jag styra kosan hemåt. trött och sliten känner jag mig. men ska ändå försöka dra mig ut på en pw senare ikväll. oavsett väder så kommer jag tycka att det är skönt efter denna vecka.

bara en dag kvar. hepp, hepp!!!

ha det så bra till vi hörs igen.

kärlek <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0