tgif

god morgon fina fina du!

här sitter jag efter en helt galen vecka. den har gått upp och ner verkligen men stress har varit en röd tråd.
i tisdags ringde min faster och talade om att begravningen var klar och att den skulle vara på den enda dag jag inte kunde! stoooor besvikelse och tomhet. den ändrades tack och lov så nu är den första veckan i april. känns vilktigt att gå.

sen har jag mitt i all stress varit på tvådagars utbildning i liljeholmen. det känns ju som en bra sak att prioritera när det brinner på jobbet! men det är sånt man ska prioritera.
och man ska reflektera också förstår du. reflektera. smaka på ordet lite. reflektera.
det låter som att man går och stänger dörren, sätter sig tillbakalutad och drar upp fötterna på bordet och sitter och funderar på sitt liv i en halvtimme. har jag nånsin tid med det? ens hemma? svar: NEJ! men det är sånt som alla dessa fina ledarutbildningar tjatar om hela tiden. så jag ska lära mig det där tänkte jag. det kanske är det som fattas trots allt. jag ska prova.
vilken dag tror du är den bästa att reflektera?

idag är det fredag som sagt. och vad är det som börjar idag? jo, det är "så ska det låta". gud va skönt, fredagarna är räddade.
i morgon ska jag till tälje igen. stephanie ska träffa sin pappa, jag ska fråga m om jag får hälsa på och sen bär det av till barnens kusiner. som jag har längtat. dom har till och med bakat bullar till oss som dom är så stolta över. det är ett och ett år sen jag träffade dom små grynen och då var dom så små.
det kommer att bli helgens höjdpunkt.
en annan höjdpunkt är middagen på lördag. vi ska hem till johans bror med tjej. hon är från kina och har ägt en egen sushirestaurang. så hon ska bjuda oss på sushi. vi tjejer som äter det. grabbarna skulle hon laga teryaki till. som den ska smaka som hon.

nu ska jag se till att emma får på sig kläder, badkläder ska packas och hår ska borstas. sen bär det av till denna sista dagen i veckan på jobbet. dagen börjar med ett flera timmar långt telefonmöte. nice :/

ha det så bra och sköt om dig fina söta du. var försiktig ute i traffiken också, det ser lömskt ut!

puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0