återhämtning

hej på dig!

sitter här i köket med en fetingvagel i vänsterögat. känner mig allmänt dålig.

igår var jag uppe i bergshamra/ solna hela dagen och kvällen. när jag kom dit på morgonen, efter två och en halv timma i bilköer så kände jag på mig att jag började bli dålig. vageln hade jag börjat känna av på söndagskvällen redan.
dagen var bra och vi hade lite teambuiding bland annat. men allt eftersom dagen gick så blev jag sämre och sämre. fick två tabletter av en kollega så jag kunde vara med på middagen.
när jag kom hem på kvällen så tog jag en rejäl sup av en ungersk huskur som heter unicum. smakade som rakvatten luktar. tydligen är det liksom en likör som man väljer att dricka i ungern. och det ska hjälpa när man börjar känna sig sjuk.
kände mig faktiskt bättre i morse men vageln var större.


åkte till marievik/ liljeholmen på morgonen idag. möte hela förmiddagen. vageln blev större.
kom till kontoret och åt en väääldigt sen lunch. administerade lite och började på nytt känna mig risig.

nu sitter jag här och är ynklig. huvudvärken börjar tillta och jag börjar få ont i kroppen. en ny sup är på sin plats i kväll och sängen tidigt. hoppas hoppas att det vänder!

loggade in och kollade vad jag skulle få tillbaka på skatten. 3000.... ska jag betala tillbaka. det var en del rotavdrag där som sätter sina spår. men jag har ju inte gjort avdrag på resorna ännu, men det blir inte mycket iaf. allt som kommer in ska vi renovera för. vi har en liten läcka i golvet i hallen som vi behöver åtgärda. bila upp golv och återställa. en del går på försäkringen, men inte allt.
fan vad det är tråkigt ibland att bo i hus.

nu ska jag lägga emma snart och sen ska jag bara kurera mig.

hoppas att du mår bättre.

kärlek

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0