vagel á la XXL

nä me heeej,

hoppas att du mår bra. eller kanske bäst tillochmed.

jag har jobbat hemifrån idag. fick migrän uppepå allt igår och den gjorde att jag sov som en kratta inatt. men jag mår faktiskt bättre idag, även om jag känner mig sliten och är trött. tittade mig i spegeln innan jag hämtade emma. jag såg ut som en gammal tant, eller en sliten avdankad pundare som sett bättre dagar. tur att det finns rouge, concealer och läppglans.
nu gör inte det så mycket i sin helhet som man skulle vilja men det fick mig att tro att jag såg piggare ut och det var det jag behövde för att våga mig ner till fritids :)

i morgon ska jag in till jobbet. behöver visa mig i gruppen lite känner jag. så jag får hoppas att man får sova som en liten prinsessa inatt. om det slutar blåsa vill säga, annars kommer natten bli pannkaka igen.

sitter och bläddrar i en H&M Inspirations katalog som kom precis. väcker habegär. eller en längtan efter våren kanske. jag vill vara säker på att våren är här. visst snön börjar sakta men säkert töa bort, men det är faktiskt inte långt borta som det är snöoväder idag. bara ett par timmar bort och det är lite för nära för att jag ska känna mig helt lugn.

nu ska jag leta efter något gott att moffa på, jag är så sugen på något.

bli inte rädd nu, men så här ser jag ut just nu. kolla in min megavagel. som gör så in i h*****e ont och som bara fortsätter att svullna upp. inte konstigt att man blir folkskygg...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0