random

har liksom inte hjärta att helt ta bort bloggen från jordytan. gick in och tittade på statistiken nyss och det verkar som att det finns en och annan som fortfarande går in.
söta ni.

jag har ju även efter det sista inlägget fortsatt att skriva. det kommer jag alltid att göra. jag tror att jag gör som så att jag fortsätter här. lite då och då.
använder det här forumet ändå kanske? vi får se. det kommer inte att vara i samma omfattning som tidigare... var ute efter att slippa pressen (som jag bara satte på mig själv förstås), men jag kommer inte att sätta press nu. bara gå in ibland och plita ner några rader om dagen eller tankar.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0