to be continued...

ja, jag ska avsluta bloggen. känns heeelt ok faktiskt.
började sålla bland alla "måsten" jag hade i favoriter för flera dagar sen. jag har kvar ett par som faktiskt ger mig något, sen aftonbladet så klart. borta är alla meningslösa bloggar och twitter och alla andra sidor jag höll mig uppdaterad på. och bara denna lilla förändring gav mig energi.
nu fortsätter vi. kan kan ta bort flera till, som jag bara behöver gå in någongång ibland på. kanske följer fb med i ett senare skede också.

annars kommer mitt liv att fortsätta i samma gemytliga lunk. upp och ner som en bergochdalbana. som det ska vara.

jag vill passa på att tacka den lilla skara som faktiskt kikat in lite då och då. en kom till och med fram till mig på krogen en gång och sa att hon var inne varje dag. vet inte varför men det värmde. att någon var intresserad liksom.

men nu fortsätter jag och skapar harmoni i min ganska stressade tillvaro. rensa bort allt som inte ger mig energi. och då menar jag inte bara sociala medier utan även saker runt omkring mig.
så vem vet hur det här slutar :) till det bättre är jag helt lugn i och det är ju det som är poängen.

gör en städning du med. se dig omkring. vad lägger du ner tid på och vad utav det ger inte energi tillbaka? kasta bort. det kan bli känslomässigt i olika avseenden men i längden är det värt det.

nu ska jag börja laga mat. sen ska sista delen av gräsmattan få sig en omgång, sen ska emma hämtas från en kompis, jag måste försöka klämma in ett besök på ica också..............

ha re gott nu fina du. ha i tanken att någon tänker på dig varje dag, någon vill inte leva om du inte fanns, någon tycker att du är allt.

du är vacker, på ditt speciella sätt, för gud gör inga misstag.

vi ses, ciao!

Kommentarer
Postat av: maria

I hear you <3

2011-05-13 @ 20:03:32

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0