det är bara vi som måste gå igenom sånt skit!

var till läkaren i morse och lämnade cellprov. hon tittade i mikroskop och såg där ett område som syntes tydligt och såg misstänkt ut. hon trodde att jag kommer att få ett positivt svar tillbaka.
i augusti 2009 var jag och opererade bort förändringar av stadie tre som är det allvarligaste. jag har efter det gjort ett nytt test för att se om det fanns kvar. nu, efter snart två år så ser det ut som att det finns igen. då tänker jag så här: hoppas isf att det är nya förändringar, som inte är lika långt gångna. det ger mig lite tid att ta bort allt. skulle det röra sig om en spridning av de andra förändringarna så är det tajtare.
men hon visste inte säkert och hon tyckte inte att jag skulle gå och fundera på det så mycket just nu (lätt att säga). hon hoppades också att jag skulle hinna få svar innan jul, men även här visste hon inte säkert.
bajs!
känns inte rättvist på nåt sätt. samtidigt vill jag inte säga 'varför just jag', för jag vill ju inte att någon annan ska behöva ta skiten heller.

nu ska jag börja med maten och sen dra ner i gymet.

puss på dig!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0