it´s about tuta och köra..

dags att träna sig lite. det är liksom ingen idé att gräva ner sig. ikväll blir det rygg och mage.. pust va tungt det kommer att bli.


idag var jag hos ortopeden med min jävla fot. fick en op tid redan nästa fredag. de två första veckorna skulle jag nog försöka glömma att jobba, de andra veckorna (2-3 veckor) kan jag säkert jobba lite. får inte sitta med foten nedåt för länge. men det går väl att lösa tror jag.
nu kom jag dock på att jag måste boka om min tid då jag ska på kryssning den 26:de, då kan jag inte vara nyopererad. så jag får skjuta lite på tiden. lite nervigt att  bli sövd och känns lite drygt att få gå i någon jäkla specialtoffla i typ fem veckor. men vad är väl det i det stora hela egentligen? inget.

nä, träna lite, tidigt i säng, i morgon flyger jag 07,15 från bromma till mölndal för jobb över dagen. okristerlig jäkla tid. tuuut tuuut!!

puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0