jag försökte iaf.. den måste jag ge mig själv..

så, då har jag haft urinvägsinfektion i två veckor. har hållit den någolunda i schack med kåvepenin, men jag har känt den hela tiden.
natten till idag har jag sovit jätte illa och haft ont i ryggen. så, jag ringer äntligen till läkaren och skulle få hämta ut medicin efter fem ikväll.
kommer dit, mår som ett päron, lite feber, trött som fan och ont i rygg och kisseri. fanns receptet där då? svar: NEJ! dom har glömt att skicka in och jag måste börja strula med jourvårdcentralen i morgonbitti. jag måste samtidigt hjälpa till med lägret. hur sjutton ska allt det gå ihop?
usch, jag blir så matt och ledsen. ännu en sömnlös natt med ont. ännu flera läkare att förklara sig för... FAN!

jag är väldigt liten och uschlig just nu och ska lägga mig framför brasan i myskläder. mysigt pizzamätt.

ha en skön fredag fina du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0