läger och gradering

så var denna helgs aktiviteter nästan avklarade.
det har varit aikidoläger och gradering för william. självklart så supportade jag så gott jag kunde, med kringfunktioner och stöttning. kvällen igår spenderades efter en hård dag (för både dom som utövade och för mig) på hotell rogges restaurang med frivilliga från lägret.
vi hade en gästinstruktör från växjö här som körde samt skötte graderingen. mycket trevlig kille. sen var det ju A som tränar i vanliga fall som var med hela vägen. jag tror att william tyckte det kändes avslappnat. han graderades två steg uppåt.


jag hade feber hela dagen igår och jag var uppe tidigt och försökte få tag i någon jäkla jour. men eftersom jag sällan ringer läkare så fattar ju jag inte hur det ska fungera riktigt. jag fick tag i någon rådgivning så småningom, som hade kontakt med en läkare som arbetar på familjedoktorerna i vanliga fall, han skrev ut ett recept medan jag var i luren denna gång. så efter att jag hade hjälpt till med att få upp alla mattor i salen och moppat av dom så åkte jag till apoteket och fick min medicin. tack och lov. belönade mig själv lite genom ett besök på lindex. en fin stickad oversize tröja, bh och ett par trosor blev det. det var jag värd!
så idag mår jag bättre och det känns skönt.
hoppar över träningen idag dock, för att köra desto hårdare i morgon :)

önskar dig en toppendag med hopp om livet :)

kramarom

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0