men va fan...?

denna vecka måste ha hoppat över ett par dagar. va hände? jag fattar ingenting!

känner mig fortfarande lite mosig och inte särskillt stöddig alls. jag hoppas att jag kan råda bot på det snart. jag ska prata lite med personer som vet vad dom pratar om, för att hitta energi och inspiration. jag ska försöka få till ett möte också. det ska jag. sen kanske jag kan få upp min energi. jag behöver den.

i morgon ska jag upp till liljeholmen direkt på morgonen. jag veeeet, morgontrafiken gör mig galen, men det är bara att bita i det sura. jag kommer att träffa många kollegor från stockholm som jag inte träffat på länge och det blir gott. sen åker jag hem och hoppas på att vara hemma vid ett senast. då ska jag jobba med lite rutiner. känner att jag gör det effektivast här.

sen är det helg har jag hört :)
denna helg går i läger tecken. aikidon har läger hela helgen och det ska bli roligt. jag kommer inte att vara med hela tiden, men jag kommer att fota en del och på söndagen är det gradering och då måste jag vara med så klart :)

nu är det till att städa klart så helgen kan komma utan att jag behöver tänka på att det är skitigt. ska försöka hinna byta sängkläder också.
skulle vara skönt att lägga lite pengar på att slippa sånt här faktiskt...

önskar dig en fin kväll och om vi inte hörs, en riktigt fin helg också!

kärlek

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0