paradise

tröttheten bör lägga sig från och med i morgon. jag åt sista tabletten nyss. känner mig konstigt komatrött verkligen. tur att det är slut innan lördag. då drar jag och sex andra bruttor på kryssning :) ska bli kul att få komma iväg och festa och spaá av sig innan sjukskrivningen.


träningen tar jag tag i nästa vecka igen. jag orkar inte nu. men jag kör lätt med många rep två veckor till, sen ska jag börja köra lite tungt ett tag. det är bra med delmål ;) kom just på att jag antagligen inte kommer att kunna köra tungt på ett tag när allt kommer omkring. vi får se hur allt kommer att bli. någon form av träning kommer jag att hitta dock.

om en timme ska jag ner och hämta william som är på aikidon. det är roligt att titta på honom när han kör, det märks att han tycker att det är roligt.

nu ska jag sätta mig i lugn och ro och sörpla i mig min kaffe och hitta ett bra ord i wordfeud..

ha en fin kväll fina du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0