slutat

igår sa jag till andré att jag inte kommer mer på dansen. jag får så sabla ont i foten av dansen att det känns onödigt. jag har ju dessutom fått en op tid den 2/12 och sen är det ju ändå kört.
han förstod och jag var ner snabbt och hämtade en tröja som jag glömt förra gången. det kändes så vemodogt att säga "adjö på ett tag". jag kommer att sakna mina små stunder av oas på måndagarna. det kommer jag att göra.

jag har också tagit ett annat beslut nu. jag ska ringa och boka ett möte och kanske kan jag säga vad det är för beslut senare, lite tidigt ännu. känns skönt om än lite pirrigt.. men jag återkommer i frågan som sagt.

har ju känns mig lite låg ett tag och det gör jag fortfarande. jag vet inte om det är det faktum att jag har väldigt mycket omkring mig och på gång som gör att jag blir nedstämd. det kan vara så. men då hoppas jag att det ändrar sig snart. det finns massor med frågetecken som jag skulle vilja räta ut och få lite struktur i mina tankar. det är nog det som behövs.

nu ska jag snart gå in på skyddsrond i fabriken.

Tack för att du tar dig tid..

so long söta fina du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0