tgif

hej söta du!

sitter och fattar fortfarande inte att det är fredag. vilken jäkla vecka det har varit. bergochdalbana i sin renaste form. jag har magkatarr och urinvägsinfektion. jag åt ett par kåvepenin för att bli av med det värsta. men nu har det kommit tillbaka. jag ska äta lite till, annars måste jag åka till läkaren. fan!

idag ska emmas kompis sova över hos oss. det som verkade som en bra idé förra lördagen när emma sov där ter sig som 'pay back time' idag. men det är bara att genomlida skiten. bättre blir det när hon blir större. så man slipper ta hand om barnen. det har jag problem med. jag är ju ingen bullmamma och jag tycker inge vidare om barn, men jag ler och spelar mysmamman som är pedagogisk och gillar alla barn och som står med armarna öppna och bara kramas. men det tar emot. jag får skölja ner tveksamheten med lite vin så funkar det bra :)

just nu längtar jag efter maria jättemycket. jag vill bara träffa henne känner jag. det har jag känns i en vecka tror jag. vet inte varför (förutom det faktum att hon är en underbar person som man inte kan tycka annat än om) men jag känner starkt att jag vill bara ha alla svar levererade av henne. jag vill att hon ska klappa mig i ryggen, tala om för mig hur jag ska göra på bästa sätt och att hon tror på mig. (känn ingen press nu maria :)). ska försöka att få till en dejt med henne så fort det går.
usch, jag är så liten och ynklig just nu..

nå, nu är det snart fika på jobbet. jag ska äta vad som bjuds på. lite av det ska jag äta. jag är dessutom choklad sugen, så nu vet ni i vilket skede av cykeln jag befinner mig.
jag ska bara göra lite nytta, så jag kan gå hem med gott samvete och verkligen ta helg.

puss och kram fina du, ha en skön helg!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0