tillbaka i vardagen :)

hej fina du!
nu är vardagen igång som vanligt efter en mycket bra kryssning. vi hade det så roligt och jag dansade till kl fyra på morgonen. när vi väl gick och la oss gick fartyget ut på öppet hav och jag kunde inte sova så bra. men jag var pigg och kry när vi väl gick upp ett par timmar senare. gungigt som attan, men jag hade åksjuketabletterna med mig så jag mådde inte illa tack och lov.


inatt kom drömmarna. jag har väntat på dom. dom om operationen. jag drömde att jag blev sövd, men somnade inte, utan jag var vaken. jag märkte att jag var försökskanin åt en psykopatläkare som för första gången skulle försöka genomföra operationen i mörker, utan att se något. när jag sedan var klar så skickade han iväg mig utan  något på min fot. jag fick linka iväg barfota med en nyoperererad, nysydd, svullen och ond fot.... det kommer att komma mer drömmar, det vet jag och jag tycker att det är otäckt.

just nu sitter jag vid köksbordet. jag har tänt ett ljus och jag dricker kaffe och njuter av tystnaden. jag har en tid hos läkaren kl nio. jag ska lämna prover äntligen. sen kommer en jobbig period på ett par veckor då jag ska vänta på svaret. frisk eller inte frisk. ny operation eller inte. våndas gör jag. det är inte lätt att leva. men det är det väl ingen som sagt heller, samtidigt kunde det vara värre. mycket värre, för i själva verket har jag inte så jobbigt liv när allt kommer omkring :)

nu ska jag ta en kopp kaffe till och snart börja röra mig, sen väntar jobbet!

ha en bra dag. kom ihåg att du är ovärderlig och speciell!

kram på dig så länge!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0