tröttsomfan ab

i morgon är sista dagen på min jäkla kur. jag blir så himla trött av medicinen så jag mår lite illa.
satt på jobbet igår morse, då slog det mig att jag kände mig pigg och utvilad. kom i samma sekund på att jag glömt ta tabletten på morgonen, och ta med mig en till lunch, och jag trodde att jag skulle bli sen som attan på kvällen så det skulle bli för sent på kvällen också. det är bra. jag klarade det klanderfritt i två dagar, sen fallerade det hela.
ja ja, jag tar så gott jag kan och i morgon är det sista dagen. och det är skönt eftersom det är kryssning på lördag, då vill jag vara piggelin.

igår var jag och stephanie uppe i sthlm på au pair möte. mellan fem och åtta skulle mötet vara. som tur var slutade det tidigare så vi kom hem i skaplig tid.
jag trodde att stephanie skulle bli lite avskräckt av mötet när hon fick höra hur det verkligen går till, men nä då, tvärt om. nu och någongång är hon bestämd. hon vill åka! kul tycker jag. och modigt.

nu ska tröttmössa ab se till att emma gör sin läxa, sen ska jag stoppa henne i säng och mig själv i soffan. träna får jag göra ett annat år. det som är bra är att jag har miskat i omfång där jag vill minska i omfång. så det går åt rätt håll. lite till ska jag minska, sen ska jag börja lassa på tungt som fan och forma mig lite. det kommer att bli kul!

kram på dig så länge fina fina du!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0